Z przyjemnością informujemy, że w lipcu 2012 r. po raz kolejny jakość usług udzielanych przez Fundację „OIC Poland” została potwierdzona certyfikatem spełniania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług doradczych o charakterze ogólnym, szkoleniowych i informacyjnych.
Z przyjemnością informujemy, że w lipcu 2012 r. po raz kolejny jakość usług udzielanych przez Fundację „OIC Poland” została potwierdzona certyfikatem spełniania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług doradczych o charakterze ogólnym, szkoleniowych i informacyjnych. Od 2006 roku wdrożony w Fundacji „OIC Poland” System Zarządzania Jakością pozwala na świadczenie usług najwyższej jakości, zaspokajanie oczekiwań Klientów przy zastosowaniu nowoczesnych i skutecznych metod zarządzania.
ISO 9001 to model Systemu Zarządzania Jakością oparty o satysfakcję Klienta, wynikającą ze spełnienia jego wymagań i potrzeb, koncentrujący się na skuteczności i efektywności procesów gospodarczych.