Od pomysłu do działania – edycja II

O projekcie

Celem głównym projektu jest podniesienie poziomu przedsiębiorczości i aktywności zawodowej osób w wieku 30 lat i więcej, pozostających bez zatrudnienia i znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy z terenu powiatów: m. Lublin, lubelski, kraśnicki, lubartowski, rycki, łukowski, radzyński, parczewski, bialski, m. Biała Podlaska województwa lubelskiego.

 

Oferujemy:

  • 27 000,00 zł dotacji inwestycyjnej;
  • do 16 800,00 zł finansowego wsparcia pomostowego w miesięcznych transzach, średnio 1400 zł, przez pierwsze 12 miesięcy prowadzenia działalności,
  • szkolenia i doradztwo umożliwiające uzyskanie wiedzy potrzebnej do założenia i prowadzenia firmy,
  • wsparcie mentora.

Od pomysłu do działania – edycja II

Oferta i dokumenty

Projekt skierowany jest do osób fizycznych w wieku 30 lat i więcej z terenu następujących powiatów województwa lubelskiego: m. Lublin, lubelski, kraśnicki, lubartowski, rycki, łukowski, radzyński, parczewski, bialski, m. Biała Podlaska, pozostających bez pracy zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej, z wyłączeniem osób zarejestrowanych jako przedsiębiorcy w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub prowadzących działalność na podstawie odrębnych przepisów (w tym m.in. działalność adwokacką, komorniczą lub oświatową) w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu:

  1. osoby bezrobotne (w tym zarejestrowane w urzędzie pracy jako bezrobotne), bierne zawodowo, zwłaszcza te, które znajdują się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

aa) osoby starsze (w wieku 50 lat i więcej)

bb) kobiety

cc) osoby z niepełnosprawnościami

dd) osoby długotrwale bezrobotne

ee) osoby o niskich kwalifikacjach

przy czym co najmniej 60% uczestników będą stanowiły osoby z ww. grup od lit. aa do lit. ee,

  1. mężczyźni w wieku 30 – 49 lat pod warunkiem, że nie będą oni stanowili więcej niż 18% ogółu bezrobotnych objętych wsparciem a nie ogółu uczestników, oraz nie należą do kategorii wskazanych w pkt a) w lit. cc – ee oraz w pkt c) i pkt d), i nie będą odchodzący z rolnictwa ani ich rodziny
  2. imigranci (w tym osoby polskiego pochodzenia)
  3. reemigranci
  4. osoby pracujące, w tym tzw. ubogie pracujące, osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych oraz pracujące w ramach umów cywilnoprawnych, których miesięczne zarobki nie przekraczają wysokości minimalnego wynagrodzenia w miesiącu poprzedzającym dzień przystąpienia do projektu

Osoby wskazane w pkt c) – e) stanowią 22 % uczestników projektu. Osoby wskazane w pkt –e) stanowią 10% uczestników projektu.

 

Tylko ww. grupy priorytetowe otrzymają wsparcie w postaci dotacji bezzwrotnych oraz wsparcia pomostowego.

 

W ramach projektu przewidziane są następujące działania:

  • udzielenie bezzwrotnej dotacji w wysokości do 27 000 zł;
  • udzielenie finansowego wsparcia pomostowego w średniej wysokości 1 400 zł przez 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej
    pomostowe wsparcie finansowe ma na celu ułatwienie początkującemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność gospodarczą pokrycie niezbędnych opłat, ponoszonych niezależne od poziomu przychodów, w szczególności w postaci składki na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne, koszty wynajmu lokalu oraz na pokrycie innych obligatoryjnych wydatków związanych z działalnością przedsiębiorstwa, jak np. koszty opłat telekomunikacyjnych, koszty usług pocztowych, koszty usług kserograficznych, koszty usług księgowych, koszty związane z ubezpieczeniem osób i/lub mienia związane bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą, koszty usług prawnych, koszty drobnych materiałów biurowych, koszty działań informacyjno-promocyjnych;
  • przeprowadzenie doradztwa grupowego w wymiarze 8 godzin;
  • przeprowadzenie doradztwa i szkoleń umożliwiających uzyskanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej;
  • szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności w wymiarze 24-56 godzin w zależności od stopnia wiedzy,
  • indywidualne doradztwo z zakresu prowadzenia i rozwoju własnej firmy w wymiarze 8-12 godzin w zależności od stopnia wiedzy;
  • przeprowadzenie konkursu biznes planów i wyłonienie Uczestników projektu do dofinansowania działalności;
  • wsparcie mentoringowe każdego Uczestnika projektu w pierwszych 12 miesiącach prowadzenia firmy. Uczestnicy Projektu będą pod stałą opieką mentora, który doradzi w rozwiązywaniu ewentualnych indywidualnych problemów występujących w prowadzeniu firmy (średnio 24 godziny/os).

 

Dodatkowo uczestnikom zostanie zapewnione:

  • wyżywienie
  • materiały szkoleniowe
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Dokumenty do pobrania

Od pomysłu do działania – edycja II

Aktualności

OSTATECZNE WYNIKI POSIEDZENIA KOMISJI OCENY WNIOSKÓW W RAMACH PROJEKTU „OD POMYSŁU DO DZIAŁANIA – EDYCJA II"

Opublikowano: 24.03.2021

W związku z zakończeniem procedury odwoławczej, poniżej przedstawiamy Ostateczną Listę wniosków uszeregowanych w kolejności od największej liczby uzyskanych punktów ze wskazaniem wniosków wyłonionych do wsparcia finansowego.

OSTATECZNA LISTA WNIOSKÓW WYŁONIONYCH DO WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z §3 pkt. 5 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, oceny otrzymane na etapie procedury odwoławczej są ostateczne i nie przysługują od nich środki odwoławcze.

Zobacz więcej


WSTĘPNE WYNIKI POSIEDZENIA KOMISJI OCENY WNIOSKÓW W RAMACH PROJEKTU „OD POMYSŁU DO DZIAŁANIA – EDYCJA II”

Opublikowano: 16.03.2021

W dniu 15.03.2021 r. odbyło się posiedzenie Komisji Oceny Wniosków o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz Wniosków o wsparcie pomostowe.

Poniżej przedstawiamy Wstępną Listę wniosków uszeregowanych w kolejności od największej liczby uzyskanych punktów ze wskazaniem wniosków wyłonionych do wsparcia finansowego.

WSTĘPNA LISTA WNIOSKÓW WYŁONIONYCH DO WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Jednocześnie informujemy, iż Beneficjentowi pomocy w terminie 5 dni od momentu otrzymania decyzji Komisji Oceny Wniosków, przysługuje prawo do złożenia odwołania do Beneficjenta Projektodawcy z zachowaniem zapisów § 3 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

Ostateczna lista uczestników projektu kwalifikujących się do otrzymania dotacji, możliwa będzie po rozpatrzeniu wszystkich wniosków o ponowną ocenę biznesplanu zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

W ramach przedmiotowego Konkursu Biznesplanów wsparcie finansowe zostanie przyznane 12 UP.

Zobacz więcej


TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „OD POMYSŁU DO DZIAŁANIA. EDYCJA II”

Opublikowano: 27.02.2021

Szanowni Państwo, informujemy, iż od 01.03.2021 r. do 10.03.2021 r. przyjmujemy Wnioski o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wnioski o przyznanie wsparcia pomostowego od Uczestników Projektu, którzy zakończyli udział w bloku szkoleniowo-doradczym.

Wnioski składane powinny być wraz z biznesplanem oraz niezbędnymi załącznikami. Wzory dokumentów znajdują się na stronie internetowej projektu w zakładce Oferta i dokumenty

  • Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego
  • Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego
  • Biznesplan
  • Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis
  • Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis

Dokumenty będą przyjmowane wyłącznie drogą elektroniczną na adres: justyna.maziarczyk@oic.lublin.pl

Wszystkie dokumenty prosimy złożyć w formie skanu po wcześniejszym wypełnieniu elektronicznie oraz podpisaniu czytelnymi i odręcznymi podpisami.

Dokumenty należy zeskanować w jeden skan lub każdy dokument zeskanować osobno i odpowiednio nazwać dany skan.
Nie skanujemy każdej strony osobno!

UWAGA!!!

Uczestnik projektu rejestruje działalność gospodarczą dopiero po otrzymaniu ostatecznej informacji o przyznaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

Zobacz więcej


Wstępne wyniki DODATKOWEJ rekrutacji w projekcie „Od pomysłu do działania. Edycja II”

Opublikowano: 18.01.2021

Informujemy, że zakończyliśmy proces rekrutacji do projektu „Od pomysłu do działania. Edycja II” w ramach I naboru. W związku z powyższym przedstawiamy WSTĘPNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ
Zapraszamy do zapoznania się. Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z § 3 Regulaminu rekrutacji, w ramach rekrutacji przewiduje się procedurę odwoławczą, dla kandydatów którzy nie zostali skierowani do udziału w etapie szkoleniowo – doradczym lub/i kandydatów, którzy nie zgadzają się z otrzymaną oceną/opinią. Karty oceny zostaną do Państwa przesłane drogą mailową.

Zobacz więcej


Wznowienie rekrutacji w projekcie „Od pomysłu do działania. Edycja II”

Opublikowano: 20.11.2020

Uprzejmie informujemy, że w związku z niewyłonieniem spośród zgłoszonych aplikacji wymaganej liczby uczestników projektu, ogłaszamy wznowienie terminu rekrutacji.

Informujemy, że rekrutacja rozpocznie się 01.12.2020r.

Dokumenty można składać osobiście w biurze projektu położonym w siedzibie Fundacji „OIC Poland” ul. Gospodarcza 26, w godz. 8.00 – 16.00 lub pocztą, na wyżej podany adres (ważna jest data stempla).

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z §2 pkt 7 Regulaminu rekrutacji Uczestników, przypadku niewyłonienia spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Uczestników projektu lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji i/lub oceny może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji umieszczana jest na stronie internetowej https://www.oic.lublin.pl/projekty-ue/projekty-krajowe/projekty-w-realizacji/od-pomyslu-do-dzialania-edycja-ii/

Beneficjent zastrzega sobie możliwość zawieszenia naboru kandydatów, w przypadku, gdy liczba złożonych Formularzy rekrutacyjnych przekroczy 20.

Serdecznie zapraszamy!

Zobacz więcej


OSTATECZNE WYNIKI POSIEDZENIA KOMISJI OCENY WNIOSKÓW W RAMACH PROJEKTU „OD POMYSŁU DO DZIAŁANIA. EDYCJA DRUGA”

Opublikowano: 21.10.2020

W związku z zakończeniem procedury odwoławczej, poniżej przedstawiamy Ostateczną Listę wniosków uszeregowanych w kolejności od największej liczby uzyskanych punktów ze wskazaniem wniosków wyłonionych do wsparcia finansowego.

OSTATECZNA LISTA WNIOSKÓW WYŁONIONYCH DO WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z §3 pkt. 5 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, oceny otrzymane na etapie procedury odwoławczej są ostateczne i nie przysługują od nich środki odwoławcze.

Uczestnik projektu, w ciągu 5 dni od dnia ogłoszenia ostatecznych wyników KOW, zobowiązany jest do dostarczenia danych niezbędnych do podpisania Umowy na udzielenie wsparcia finansowego.

LISTA DANYCH NIEZBĘDNYCH DO PODPISANIA UMOWY NA UDZIELENIE WSPARCIA FINANSOWEGO

Zobacz więcej


WSTĘPNE WYNIKI POSIEDZENIA KOMISJI OCENY WNIOSKÓW W RAMACH PROJEKTU „OD POMYSŁU DO DZIAŁANIA – EDYCJA II”

Opublikowano: 06.10.2020

W dniu 05.10.2020r. odbyło się posiedzenie Komisji Oceny Wniosków o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz Wniosków o wsparcie pomostowe.

Poniżej przedstawiamy Wstępną Listę wniosków uszeregowanych w kolejności od największej liczby uzyskanych punktów ze wskazaniem wniosków wyłonionych do wsparcia finansowego.

WSTĘPNA LISTA WNIOSKÓW WYŁONIONYCH DO WSPARCIA FINANSOWEGO NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Jednocześnie informujemy, iż Beneficjentowi pomocy w terminie 5 dni od momentu otrzymania decyzji Komisji Oceny Wniosków, przysługuje prawo do złożenia odwołania do Beneficjenta Projektodawcy z zachowaniem zapisów § 3 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

Ostateczna lista uczestników projektu kwalifikujących się do otrzymania dotacji, możliwa będzie po rozpatrzeniu wszystkich wniosków o ponowną ocenę biznesplanu zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

W ramach przedmiotowego konkursu biznesplanów wsparcie finansowe, po zakończeniu procedury odwoławczej, przyznane zostanie 68 UP.

Zobacz więcej


TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO ORAZ WSPARCIA POMOSTOWEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU „OD POMYSŁU DO DZIAŁANIA-EDYCJA II”

Opublikowano: 04.09.2020

Szanowni Państwo,

informujemy, iż od 07.09.2020r. do 16.09.2020r. przyjmujemy Wnioski o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wnioski o przyznanie wsparcia pomostowego od Uczestników Projektu, którzy zakończyli udział w bloku szkoleniowo-doradczym.
Wnioski składane powinny być wraz z biznesplanem oraz niezbędnymi załącznikami. Wzory dokumentów znajdują się na stronie internetowej projektu w zakładce Oferta i dokumenty

https://www.oic.lublin.pl/projekty-ue/projekty-krajowe/projekty-w-realizacji/od-pomyslu-do-dzialania-edycja-ii/

 

  • Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego
  • Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego
  • Biznesplan
  • Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis
  • Oświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis

W związku z rosnącym zagrożeniem spowodowanym COVID-19 oraz w trosce o zdrowie zarówno naszych Pracowników jak i Państwa, w/w dokumenty będą przyjmowane wyłącznie drogą elektroniczną na adres: eryka.lorenc@oic.lublin.pl

Wszystkie dokumenty prosimy złożyć w formie skanu po wcześniejszym wypełnieniu elektronicznie oraz podpisaniu czytelnymi i odręcznymi podpisami.
Wnioskodawca musi wypełnić wszystkie pola w dokumentach. Jeśli jakieś pytanie/polecenie go nie dotyczy, musi wpisać „nie dotyczy” lub „-”. Pozostawienie pustych pól w dokumencie skutkować będzie odrzuceniem wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

Jednocześnie przypominamy, iż wnioskowana kwota bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości nie może przekroczyć aktualnie obowiązującej 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia za pracę, tj. 30 146,88 zł brutto (5024,48 zł x 6 miesięcy). Wnioskowanie o wyższą kwotę skutkować będzie odrzuceniem wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

Uwaga!!!
Uczestnik projektu rejestruje działalność gospodarczą dopiero po otrzymaniu ostatecznej informacji o przyznaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

Zobacz więcej


Komunikat w sprawie przeciętnego wynagrodzenia w drugim kwartale 2020 roku

Opublikowano: 11.08.2020

W związku z ogłoszeniem w dn. 11.08.2020r. na stronie Głównego Urzędu Statystycznego kwoty przeciętnego wynagrodzenia brutto w drugim kwartale 2020 roku, informujemy iż wnioskowana kwota bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości nie może przekroczyć aktualnie obowiązującej 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia za pracę, tj. 

30 146,88 zł brutto (5024,48 zł x 6 miesięcy)

Wnioskowanie o wyższą kwotę skutkować będzie odrzuceniem wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.

https://stat.gov.pl/sygnalne/komunikaty-i-obwieszczenia/lista-komunikatow-i-obwieszczen/komunikat-w-sprawie-przecietnego-wynagrodzenia-w-drugim-kwartale-2020-roku,271,29.html

Zobacz więcej


Informacja dot. etapu szkoleniowo - doradczego

Opublikowano: 10.06.2020

Wszystkim zakwalifikowanym do Projektu gratulujemy i informujemy o rozpoczęciu etapu szkoleniowo-doradczego.

W ramach etapu zaplanowano realizację obowiązkowych form szkolenia:

  1. Doradztwa grupowego w wymiarze 8 godzin lekcyjnych dla wszystkich UP
  2. Szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznesplanu ABC Przedsiębiorczości
  • 56 godzin dla grupy początkującej – 7 grup
  • 24 godziny dla grupy średniozaawansowanej – 2 grupy
  1. Doradztwo indywidualne z zakresu przygotowania biznesplanu w wymiarze:
  • 12 godzin zegarowych dla osób początkujących
  • 8 godzin zegarowych dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych

Udział w ww. formach wsparcia jest obligatoryjny dla wszystkich Uczestników projektu.

O terminach zajęć szkoleniowych realizowanych w trybie on-line w 7-10 osobowych grupach zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub e-mail.

Terminy doradztwa zostaną ustalone indywidualnie dla każdego Uczestnika, który w oparciu o dostępny grafik doradcy będzie mógł samodzielnie zapisywać się na dogodny i wybrany przez siebie dzień i godzinę.

Doradztwo będzie realizowane w miesiącach VI, VII i VIII.2020r.

W momencie zakończenia przez ostatnią osobę zajęć doradczych, ogłosimy termin konkursu biznesplanów trwającego min. 10 dni roboczych.

 

Usługi doradcze świadczone są przez 3 doradców równocześnie:

  • 2 dla grup podstawowych
  • 1 dla grupy zaawansowanej

W razie wątpliwości w której są Państwo grupie prosimy o kontakt z Biurem Projektu, danych tych nie upubliczniamy ze względu na RODO.

Dla ułatwienia identyfikacji swojej grupy podajemy terminy realizacji zajęć szkolenia z zakresu prowadzenia i zakładania działalności gospodarczej dla grup podstawowych i zaawansowanych:

Grupy podstawowe:

(w godzinach 8.00-14.30)

I. 01.06-08.06.2020
II. 09.06-19.06.2020
III. 01.06-09.06.2020
IV. 10.06-20.06.2020
V. 06-27.06.2020
VI. 06-29.06.2020
VII. 29.06-06.07.2020
VIII. 01.07-08.07.2020

Grupy średniozaawansowane:

A. 12.06.-8.30-15.00, 13.06.-16.00-19.15, 14.06.-16.00-19.15 oraz 19.06.-8.30-15.00

B. 12.06.-16.00-19.15, 13.06.-8.30-15.00, 14.06.-8.30-15.00 oraz 19.06.-16.00-19.15.

Ci z Państwa, którzy zakończyli etap szkoleniowy w ww. grupach lub są w trakcie lub też oczekują na swój termin, prosimy o zapisywanie się do trenerów na Doradztwo Indywidualne. Można to zrobić poprzez kontakt e-mail z bezpośrednio z trenerem lub po skontaktowaniu się z Biurem Projektu.

Zobacz więcej


Ostateczne wyniki rekrutacji do projektu „Od pomysłu do działania – Edycja II”

Opublikowano: 28.05.2020

Informujemy, że ostatecznie zakończyliśmy proces rekrutacji do projektu „Od pomysłu do działania. Edycja II”

W związku z powyższy, przedstawiamy OSTATECZNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU > tutaj

Zapraszamy do zapoznania się!

Zobacz więcej


INFORMACJA DOTYCZĄCA PROCEDURY ODWOŁAWCZEJ

Opublikowano: 30.04.2020

Szanowni Państwo,
uprzejmie prosimy o zapoznanie się z załączoną informacją dotyczącą zmiany procedury odwoławczej w obecnej sytuacji epidemiologicznej w kraju.

 

Zobacz więcej


Informacja o trwające procedurze odwoławczej

Opublikowano: 30.04.2020

Uprzejmie informujemy, że obecnie trwa procedura odwoławcza w ramach oceny formularzy zgłoszeniowych do Projektu. Ostateczna lista rankingowa jak i informacje dotyczące dalszych etapów działań zostaną ogłoszone po zakończeniu procedury odwoławczej.
Przypominamy, że osoby, które są zainteresowane złożeniem odwołania mają na to 5 dni  od momentu otrzymania pisma z wynikami (pismo otrzymali Państwo w wersji elektronicznej na adres email podany w formularzu zgłoszeniowym). Decyzja Komisji dotycząca złożonego odwołania jest wiążąca. Odwołania złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Przypominamy również o konieczności potwierdzenia otrzymania pisma poprzez zwrotną wiadomość email.
 

 

Zobacz więcej


Wstępne wyniki rekrutacji do projektu „Od pomysłu do działania – Edycja II”

Opublikowano: 14.04.2020

Informujemy, że zakończyliśmy proces oceny formularzy zgłoszeniowych, które wpłynęły do projektu „Od pomysłu do działania – Edycja II”.

W związku z powyższym przedstawiamy WSTĘPNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ

Zapraszamy do zapoznania się.

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z § 3 Regulaminu rekrutacji, w ramach rekrutacji przewiduje się procedurę odwoławczą, dla kandydatów którzy nie zostali skierowani do udziału w etapie szkoleniowo – doradczym lub/i kandydatów, którzy nie zgadzają się z otrzymaną oceną/opinią.

Karty oceny zostaną do Państwa przesłane pocztą elektroniczną na podany w formularzu adres e-mail. Prosimy o potwierdzenie otrzymania wiadomości.​

 

Zobacz więcej


Proces rekrutacji zawieszony

Opublikowano: 14.02.2020

Informujemy, że w dniu 14.02.2020 r., na podstawie §2 pkt.8 Regulaminu Rekrutacji zostaje zawieszona rekrutacja do projektu „Od pomysłu do działania – edycja II”.

Dziękujemy za zainteresowanie Projektem.

Zobacz więcej


Wydłużenie rekrutacji w projekcie „Od pomysłu do działania – edycja II”

Opublikowano: 31.01.2020

Uprzejmie informujemy, że z dniem 31.01.2020 r. wydłużamy termin składnia formularzy rekrutacyjnych do projektu „Od pomysłu do działania – edycja II” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 -2020, Oś priorytetowa 9. Rynek Pracy, Działanie 9.3 Rozwój przedsiębiorczości.

Rekrutacja prowadzona będzie w następujących turach:

tura I – dla powiatów: radzyńskiego i parczewskiego – prowadzona jest w terminie od 09.12.2019r. do 14.02.2020r.

tura II – dla powiatów: lubelskiego, m. Lublina i kraśnickiego – prowadzona jest w terminie od 09.12.2019r. do 14.02.2020r.

tura III – dla powiatów: lubartowskiego, ryckiego i łukowskiego – prowadzona jest w terminie od 09.12.2019r. do 31.03.2020r.

tura IV – dla powiatów: bialskiego (ziemskiego i grodzkiego) – prowadzona jest w terminie od 09.12.2019r. do 31.05.2020r.

Uwaga!

Beneficjent zastrzega sobie możliwość zawieszenia naboru kandydatów, w przypadku, gdy liczba złożonych Formularzy rekrutacyjnych przekroczy 125 sztuk.

Dokumenty należy składać osobiście w biurze projektu lub pocztą na adres Polskiej Fundacji Ośrodków wspomagania Rozwoju Gospodarczego OIC Poland w Lublinie, ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin.

Zapraszamy serdecznie.

Zobacz więcej


Informacja o rozpoczęciu rekrutracji

Opublikowano: 27.11.2019

Uprzejmie informujemy, że otrzymaliśmy akceptację dokumentów związanych z realizacją projektu „Od pomysłu do działania – edycja II”. W związku z powyższym zapraszamy do zapoznania się z nimi w zakładce Dokumenty do pobrania . 

Informujemy również, że rekrutacja rozpocznie się 09.12.2019r.

Dokumenty można składać osobiście w biurze projektu położonym w siedzibie Fundacji „OIC Poland” ul. Gospodarcza 26, w godz. 8.00 – 16.00 lub pocztą, na wyżej podany adres (ważna jest data stempla).

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z §2 pkt 7 Regulaminu rekrutacji Uczestników,  przypadku niewyłonienia spośród zgłoszonych aplikacji, wymaganej liczby Uczestników projektu lub w przypadku dużej liczby złożonych Formularzy rekrutacyjnych termin rekrutacji i/lub oceny może zostać zmieniony. Informacja o zmianie terminu, przedłużeniu lub zakończeniu rekrutacji umieszczana jest na stronie internetowej https://www.oic.lublin.pl/.

Serdecznie zapraszamy!

Zobacz więcej


Od pomysłu do działania – edycja II

Harmonogram wsparcia

Oferta i dokumenty

Zobacz więcej

Aktualności

Zobacz więcej

Kontakt

Biuro projektu:

Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego “OIC Poland” z siedzibą w Lublinie
ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin

Osoba do kontaktu:

Justyna Maziarczyk
tel.: 81 710-46-39
e-mail: justyna.maziarczyk@oic.lublin.pl